Over mijn kunstwerken

Artikel Gazet van Antwerpen

Hoera! Ik stond in de krant! Ik heb van 3 tot 5 februari tentoongesteld in het Oud badhuis te Antwerpen!

IMG_20170313_152035

Van wit naar kleur

Het thema van mijn werk is van wit naar kleur. Ik kan vertellen dat het doek of blad waarop ik werk wit is. Waarop kleuren worden aangebracht, om tot een mooi resultaat te komen.

Kleur is iets wat we kunnen zien. Dit dankzij licht. Hierbij is zwart voor mij een onderbreking van het licht. Zwart maakt een goed onderscheid tussen de kleuren.

Veel van mijn werken zijn zwart en wit of met vele kleuren. Ik maakt zowel portretten als abstracte werken. Via deze blog kan je kennis maken met mijn werk.

Veel plezier en laat weten wat je ervan vindt! šŸ™‚

 

Vele groeten

Vanwege

Abdel Ben Charki

 

 

Een gedachte over “Over mijn kunstwerken

  1. Mijnheer Ben Charki, Uw kleur- en zwartwitwerken zijn zo verschillend dat het lijkt alsof ze niet door dezelfde persoon gemaakt zijn. Uw zwart-witwerken zijn veel krachtiger, vooral het paard vind ik echt mooi.

    Like

Plaats een reactie